torsdag 6. oktober 2011

Mitt bidrag til papirdokkenes konkurranse - oppgave 3

Ukene går fort, og utfordringen denne gangen var:

"Dere kan lage hva dere vil, i hvilken størrelse og hvilken fasong dere selv vil!

MEN,
Jeg skal se på bidraget ditt:

* Fargen grønn (Du velger selv hvor mye, hvor og hva som er grønt. Men det holder ikke kun med blomsterstilker og blader!)
* Perler ( Halve eller hele, men de skal være satt på. Bling er IKKE perler!)
* Minimum tre sirkler eller hjerter! (Du velger selv hvordan du vil bruke dem, og JA, sirkler/hjerter på mønsterark er sirkle/hjerter! Det skal være tre sirkler, eller tre hjerter, ikke tre tilsammen!)
* Bånd. (Du velger selv om du vil bruke bånd, blonde, ponponbånd osv, og hvor mye er opp til deg! Hyssing/hampetråd er IKKE bånd) "

Denne oppgaven likte jeg godt!! Med en skisse er man mer bundet, så dette var en oppgave der man kunne finne ut av ting mer selv :)Når ideen kom syns jeg det var gøy å lage en layout av Eirik.

Her er mitt bidrag :) 








Det er torsdag, og for min del er det helg ;) Herlig! God helg alle sammen!!!

3 kommentarer:

  1. Denne e sååååååå fin!! den digge eg rett og slett! oppsett farger og alt harmonerer helt perfekt!!

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk vennen!! <3 Goe du e!! <3

    SvarSlett